Najpierw pandemia koronawirusa, a obecnie rosnące koszty prowadzenia działalności sprawiają, że hotelarstwo musi wciąż dostosowywać się do nowej rzeczywistości. Dlatego chcąc pomóc hotelarzom w tym trudnym procesie, opracowaliśmy cykl specjalistycznych szkoleń managerskich dotyczących najważniejszych zagadnień z jakimi zmagać będzie musiała się branża w najbliższym czasie. Chcemy pomóc właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli bezpiecznie pokonać ten pełen wyzwań okres, proponując najwyższej jakości branżową wiedzę, która będzie kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie.

Ograniczenia dają nowe możliwości – aby wziąć udział w specjalistycznych warsztatach po prostu zarejestruj się na wydarzenie – otrzymasz wszystkie niezbędne informacje.

W BRANŻY SZKOLEŃ
SPECJALISTYCZNYCH
DZIAŁAMY OD
2006
ROKU

DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ
HOTELAMI I INWESTORÓW
ZORGANIZOWALIŚMY
PONAD
200
SZKOLEŃ

PRZESZKOLILIŚMY
PONAD
4000

OSÓB ZWIĄZANYCH
ZAWODOWO Z
HOTELARSTWEM

ŚREDNIA OCEN
OTRZYMANYCH
OD UCZESTNIKÓW
SZKOLEŃ TO
5,5
W SZEŚCIOSTOPNIOWEJ SKALI


Skorzystaj ze szkoleń managerskich Akademii Hotelarza, gdzie otrzymasz narzędzia i sprawdzone rozwiązania, dzięki którym poprawisz wyniki obiektu, skutecznie zrekrutujesz i zmotywujesz pracowników, stworzysz najlepszą ofertę, zoptymalizujesz koszty, wyeliminujesz nadużycia, wprowadzisz procedury, podniesiesz średnią cenę i obłożenie, a Twój obiekt w konsekwencji tych działań będzie zarabiał więcej!
Akademia Hotelarza jest sekcją szkoleniową działającą z sukcesem już od ponad 15 lat przy najpopularniejszym magazynie branży hotelowej, miesięczniku Hotelarz.

W ramach Akademii Hotelarza organizowane są uznawane za najlepsze w branży eksperckie szkolenia dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli, dzięki którym uczestnicy doskonalą swoje kompetencje, wymieniają się wiedzą i poznają najskuteczniejsze rozwiązania stosowane przez hotele sieciowe i liderów rynku niezależnego.

Trenerami Akademii Hotelarza są tylko najlepsi krajowi fachowcy, liderzy swoich dziedzin, z wieloletnim doświadczeniem rynkowym.

Wszystkie szkolenia prowadzone są według sprawdzonej formuły praktycy-praktykom, z ogromnym naciskiem na praktyczny aspekt i użyteczność przekazywanej wiedzy.
Co wyróżnia nasze szkolenia?

PROGRAMY DOPASOWANE
DO POTRZEB BRANŻY

TRENERZY - NAJLEPSI
EKSPERCI Z BRANŻY
HOTELARSKIEJ

WIEDZA BRANŻOWA I
PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIA
BIZNESOWE

INSPIRUJĄCA I PRZYJAZNA
ATMOSFERA


Najbliższe wydarzenia
REVENUE MANAGEMENT

2024-04-11
Revenue management – podstawowe metody zarządzania ceną w hotelu
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Zapraszamy na wyjątkowe seminarium szkoleniowego poświęcone MAKSYMALIZACJI ZYSKU Z KAŻDEGO SPRZEDANEGO POKOJU W HOTELU. Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak optymalnie wdrożyć i stosować politykę revenue management w Twoim obiekcie!

Dowiedz się jak robią to pozostali gracze na rynku.

Szanujemy Twój czas! Szkolenie trwa tylko jeden dzień, jest maksymalnie skondensowane, pełne praktycznych porad i wypróbowanych rozwiązań gotowych do zastosowania.

Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.

Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy

9:30 – 12:30 – Część I
    - Komponenty Revenue Management oraz  historia tej praktyki biznesowej
    - Kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
    - Ekonomia, a Revenue Management, współzależność
    - Segmentacja rynkowa
    - Prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu

12:30 – 13:30 - Lunch/Networking

13:30 – 16:30 – Część II
    - Pricing - od strategii do taktyki
    - Strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
    - Zarządzanie dostępnością hotelu
    - Benchmarking - analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
    - Marketing, a revenue management oraz zarządzanie reputacją
    - Podsumowanie – złote myśli i wskazówki

Szkolenie szczególnie polecane: osobom odpowiedzialnym za politykę cenową i sprzedażową hotelu
REVENUE MANAGEMENT

2024-04-25
Revenue management – warsztaty praktyczne z zarządzania ceną w hotelu
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Poznaj sprawdzone metody stosowane przez liderów rynku i zarabiaj więcej! Weź udział w specjalistycznym szkoleniu prowadzonym przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group. Grupa max 10 osób!

Realne przykłady, praca przy komputerach!
Cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań.

POSZERZ SWOJE KOMPETENCJE Z ZAKRESU KSZTAŁTOWANIA POLITYKI CENOWEJ HOTELU!

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy

9:30 – 12:30 – Część I
  • Przypomnienie pojęcia revenue management i komponentów, jak również roli Revenue Managera
     i jego aktywności - Roadmap
  • Wskaźniki stosowane przy zarządzaniu przychodami, ćwiczenia i case study
  • Segmentacja rynkowa – case study

12:30 – 13:30 – Lunch/networking

13:30 – 16:30 – Część II
  • Metody optymalizacji – ćwiczenia i case studies
  • Prognozowanie – ćwiczenia
  • 8 cennych wskazówek, złote myśli i check listy

Szkolenie szczególnie polecane: osobom odpowiedzialnym za politykę cenową i sprzedażową hotelu
ZARZĄDZANIE HOTELEM

2024-06-13
Efektywne zarządzanie hotelem niezależnym
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport

W hotelach sieciowych wiele procesów jest zestandaryzowanych. Zarządzanie hotelem niezależnym to prawdziwe wyzwania, gdzie z większością problemów kadra menadżerska musi radzić sobie sama na podstawie swojego doświadczenia i kompetencji. Dowiedz się jak najlepsi dyrektorzy hoteli niezależnych z rynku warszawskiego radzą sobie z sieciową konkurencją.  Nasi specjaliści będą mówić m.in. o tym jak zyskać przewagę na konkurencyjnym rynku w otoczeniu hoteli sieciowych, jak nie ulec presji zarobkowej, czyli jak zatrzymać najlepszych pracowników i nie zbankrutować, a także o outsourcingu personelu w hotelu – komu i kiedy się opłaca?

Szkolenie szczególnie polecane: właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli
ZARZĄDZANIE, SPRZEDAŻ

2024-06-20
Dział sprzedaży w hotelu – rekrutacja, wynagradzanie, zarządzanie
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak liderzy branży budują i zarządzają działami sprzedaży w hotelu!
Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe dobrych pracowników powodują, że musimy na nowo definiować nasze podejście do rynku pracy.
Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników działu sprzedaży?
Jak ich premiować, motywować?
Jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli, a zysk hotelu był coraz wyższy?

 

HARMONOGRAM SZKOLENIA:


9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy

9:30 – 12:30 – Część I


Jak stworzyć dział sprzedaży w zależności od wielkości i typu hotelu
Raportowanie, czyli jak skutecznie mierzyć efektywność pracy działu sprzedaży
Mierzenie skuteczności działań marketingowych i promocyjnych
Planowanie budżetu i wyników
Najskuteczniejsze systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców

12:30 – 13:30 – Lunch/Networking

13:30 – 16:00 – Część II
Systemy prowizyjne i motywacyjne dla handlowców – metodologia wdrażania i działania
Jak wybrać i przyciągnąć najlepszych kandydatów do pracy w dziale sprzedaży i jak zaplanować ich rozwój w naszym hotelu
Delegowanie zadań i rozliczanie z ich realizacji
Jak zrobić, żeby Twój dział sprzedaży miał najlepsze wyniki
Sprzedaż i marketing – małżeństwo czy dwie strony barykady?

16:00 – 16:30 – Sesja pytań i odpowiedzi

Szkolenie szczególnie polecane: właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli
Nasi eksperci


Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o.

ul. Paca 37, 04-386 Warszawa
tel.: +48 22 333 80 00
mail: biuro@pws-promedia.pl


Polityka prywatności

© 2020 by ProMedia
 
NEWSLETTER

Jeśli chcesz otrzymywać informacje dotyczące nowych szkoleń Akademii Hotelarza, a także najważniejsze informacje dotyczące rynku hotelowego, zapisz się na bezpłatny newsletter.



Back to Top